Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

marți, 8 aprilie 2014

Să ştii mai multe, să fii mai bun! (MARŢI, 08.04.2014)

MARŢI, 08.04.2014
"BANDAJĂM PACIENTUL ARS" - joc de rol
      La începutul acestei activităţi am prezentat un Power Point despre arsuri şi primul ajutor care trebuie acordat în cazul arsurilor, s-au purtat discuţii pe marginea acestei prezentări PPT.
      Am demonstrat modul în care se bandajează un deget ars sau dacă ne ardem palmă, după care s-au organizat în perechi şi au participat la jocul de rol, "Bandajăm pacientul ars".
       Ne-am distrat grozav!
 :galerie:
  
SUPORT PENTRU OU - IEPURAŞ
      Am realizat suport Iepuraş pentru ouă.
      Am folosit rolă de carton de la hârtia igienică, coli albe şi maro închis, ochişori mobili, lipici, foarfece şi creioane colorate.
     Câţiva elevi au fost foarte încântaţi de jocul de rol desfăşurat în cadul activităţii anterioare încât au realizat suporturile pentru ouă, bandajaţi.  :laugh:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu