Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

miercuri, 12 noiembrie 2014

Învăţăm să legăm şireturi

Totul a început când am găsit pe facebook un şablon util pentru a-i învăţa pe micuţi să-şi lege singuri şireturile.
 Am salvat şablonul, l-am printat, l-am lipit pe carton colorat şi am perforat găurile cu o preducea. Papuceii gata pregătiţi i-am dus copilaşilor care i-au colorat cum au dorit.
Am demonstrat şi am învăţat, pas cu pas, să înşiretăm.
A urmat etapa cea mai grea, legarea şiretului.
I-am învăţat cu se face nodul, cum să facă două "urechi de iepuraş"/buclele pe care să le lege la fel cum au legat primul nod...
 A fost greu, s-au dublat nodurile, le-am desfăcut, unii au reuşit de prima dată, alţii s-au supărat că nu reuşesc, au avut nevoie de ajutor şi mai mult,  s-au ajutat între ei fîcând echipă bună.
Vor mai exersa acasă, vom exersa şi la şcoală şi-n cele din urmă toate albinuţele harnice vor reuşi să-şi lege singure şireturile.
Eu sunt mândră de ei, de ce reuşesc să facă la o vârstă atât de fragedă.prietenie
bucurie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu