Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

luni, 29 mai 2017

Şcoala altfel - Jocuri şi "jucării"

În a treia zi de Şcoala altfel am folosit reţetele de pe Youtube şi am creat "slime" (mâzgă, gelatină lichidă, plastilină  sau ce denumire mai are). Se pare că jocul cu această mâzgă este o activitate îndrăgită de cei mici.
Din păcate, aracetul sau lipiciul lichid pe care l-au avut câţiva copilaşi nu le-a permis să obţine un "slime" cu care să se joace. 
Am turnat soluţie de lipit (aracet sau lipici lichid) într-un recipient şi l-am amestecat cu colorant alimentar Wilton gel, după preferinţă, galben, verde, roşu sau albastru sau l-au lăsat aşa cum este pentru a obţine un slime transparent.
Am adăugat glicerină boraxată şi distracţia a început. 
Nu putea lipsi nici Kendama, "Flori, fete, filme...", dar şi jocurile şi întrecerile în aer liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu