Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

luni, 11 septembrie 2017

Clasa a III-a Bine aţi revenit, dragii mei!

Clasa-i pregătită pentru copilaşii mei dragi.
Suntem domnişoare
şi cavaleri cu mustaţă :)
Reîntâlnirea este frumoasă.
Suntem o familie mare şi fericită.
Succes în noul an şcolar! 
 Mulţumesc, stimaţi părinţi!
SĂ FIU DASCĂL ...
Ce bun ai fost cu mine, Doamne,
Lasându-mă copil mereu,
Să pot veni atâtea toamne

La școală ,făr să-mi fie greu...
Să simt mereu doar bucuria
De-a mă juca, de a cânta,
Cu ei să-mpart copilăria,
Poveștile și viața mea...
Ce bun ai fost Doamne cu mine,
Când să fiu dascăl mi-ai menit!
N-ai fi putut s-alegi mai bine!
Nu știu de mi s-a cuvenit...
Mi-ai dat pe mână lutul bun
Din el să modelez iubire,
Să văd cum cresc din mugur pur,
Oameni , ce vieții dau cinstire!
Cât ai fost Doamne, tu, de bun,
Că m-ai trimis printre copii,
Din râsul lor puteri s-adun,
Din plâns să fac mici simfonii.
Cu ei să cad, să mă ridic,
Să-nvăț din nou să înalț zmeie,
Să las realul pentru ludic,
Să fiu copil și nu femeie!
Mi-ai dăruit ce alții n-au:
Copii, care să mă iubească,
Și cărora să pot să dau,
Din suflet, vorbă părintească!
TU, dascăle, ești fericit,
Că ești părinte pentru semeni,
Doar ție ți-a fost hărăzit,
Cu Prometeu să te asemeni!
Ce bun ai fost cu mine, Doamne,
Lasându-mă copil mereu,
Să pot veni atâtea toamne
La școală ,făr să-mi fie greu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu