Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

duminică, 8 aprilie 2018

"Şcoala altfel" 2018

Luni am  fost la Teatrul Dramatic "I. D. Sîrbu" Petroşani şi ne-am amuzat de "Lumea lui Dănilă".
Mulţumim tăticilor care şi-au făcut timp şi ne-au asigurat transportul la teatru!
********************
Marţi am fost noi artişti şi am urcat pe scena Casei de cultură "Ladislau Schmidt" unde am transmis un mesaj ecologic în cadrul proiectului "Parada primăverii". Cine a avut urechi de auzit, a auzit şi sperăm că au şi înţeles şi vor lua atitudine. 
********************
Miercuri am devenit cofetari vestiţi şi am pregătit cel mai bun tort de biscuiţi. Câţiva au făcut economie la cremă crezând că nu le va ajunge.  :) A fost cam greu să o împărţim în trei părţi egale... dar, am mâncat cu plăcere că era făcut de noi. 
Totul începe cu efectuarea curăţeniei la locul de muncă.
Pregătirea vaselor şi a ingredientelor.
Ca să putem continua, trebuie să ne spălăm temeinic mâinile.
Ar fi dorit şerveţele umede, dar doamna a spus categoric "NU!".
Atunci, apă şi săpun să fie...
Pentru că n-am avut 20 şi ceva de mixere, iar cu telul ar fi fost mai mult pe pereţi decât în bol/castron, am pregătit eu crema pe care am împărţit-o frăţeşte.
Ce poate fi mai bun decât ciocolată, mascarpone, mixate bine şi apoi amestecate cu frişcă?
Fiecare l-a ornat după bunul plac cu bombonele, diverse ornamente, nucă, sos dulce etc.





********************
Joi am mers să vedem un desen animat 3D la noul cinemaograf "Victoria" din Petroşani.
Pentru că mai durează puţin până putem intra la cinema, am mers în parc.
Pregătiţi să vizionăm desenele animate.
********************
Vineri, Tradiţii şi obiceiuri de Paşti
Vizită la locul de muncă al părinţilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu