Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

vineri, 8 martie 2019

La mulţi ani, iubită mamă!

Anul acesta am pregătit alte surpize frumoase pentru dragile noastre mămici sau bunici.
Am pus din timp grâu la încolţit, am confecţionat inimioara cu mesaje, crenguţe înflorite, am personalizat rame foto şi am confecţionat felicitări cu tehnica quilling.
A fost multă muncă, dar a meritat efortul. Nu toate sunt identice pentru că le-am spus să dea frâu liber creativităţii, urmărind doar modele.
Bravo copii! 
La mulţi ani, iubite mame!
Din păcate, acum constat că am "pierdut" copii când i-am fotografiat. Ori nu a terminat colegul, ori au mers să ducă fâşiile rămase. :( 

3 comentarii:

  1. Anul acesta ca si in alti ani care au fost si vor veni,cu fiecare sarbatoare sau eveniment , sunteti frumosi si spectaculosi .

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim frumos!
    Drumurile noastre se vor separa curând. :(
    Toţi elevii mei sunt speciali, toţi fac parte din viaţa mea, din trecutul meu, dar această generaţie e o generaţie pe care oconsider mai specială. Sunt imprevizibili, sunt iubitori, le place să facă surprize,să fie surprinşi. Am mai avut o generaţie specială pe care am preluat-o în urmă cu vreo 20 de ani. Erau foarte buni, învăţau bine şi au ajuns departe... le lipsea parcă această afectivitate pe care o manifestă aceşti copii care nu învaţă la fel de mult ca cei de acum 20 de ani, sunt mai superficiali.

    RăspundețiȘtergere