Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

marți, 1 octombrie 2019

Căţelul Ham-Ham


 De săptămâna trecută am vrut să facem o jucărie, dar  stăm rău la încadrarea în timp şi am ales să facem azi la AVAP. 
Ei, dar să nu credeţi că ne-a ajuns o oră! :)))) Am avut nevoie de o oră, o pauză şi până ne-am strâns lucrurile (nu toţi), au mai trecut câteva minute, încât ajungeam la "sechestrare de minori" :))).  Eu am vrut să lăsăm lucrurile pe bancă, până a doua zi, dar ochii trişti ai celor care nu au reuşit să se încadreze în timp mi-a spus să-i ajutăm şi pe ei, aşa că ne-am mobilizat cu mic cu mare şi am terminat toate jucăriile. 
Azi am fost pentru prima oară în formaţie completă, aşa că am auzit de 26 de ori: "Doamna, mă ajuţi/ajutaţi şi pe mine!" :))))
Dacă la etapa de colorat stăm binişor spre bine, la decupat şi pliere stăm cam rău, dar exersând şi cu sprijin din partea părinţilor vom rezolva toate problemele.
Bravo, copii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu