Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

sâmbătă, 21 iunie 2014

Rămas bun, clasa a IV-a B!

Astăzi s-au încheiat cei patru ani pe care i-am petrecut împreună, patru ani de muncă, de efor, de bucurii şi succese.
Elevii mei au pregătit un program artistic foarte frumos. Nu le-am dat nicio poezie, ei au căutat scenete, glume, poezii, au repetat în pauză sau în timpul liber, n-am făcut nicio repetiţie şi s-au descurcat minunat. Bravo, copii! Mi-aţi demonstrat că sunteţi pregătiţi pentru ce va urma.
Vizită, I. L. Caragiale
Glume
Păcală
Lumea copiilor şi Vino, vacanţă!
Surpriza mea pentru ei
Când au venit la şcoală în clasa I, le-am cerut să deseneze, să scrie cuvinte, litere, cifre, ce ştiu ei, iar acum se distrau şi râdeau de cifrele întoarse, de cum scriau, cum desenau....
Cea mai frumoasă felicitare
Festivitatea de premiere
Veţi rămâne mereu în sufletul meu...

Un comentariu: