Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

vineri, 26 mai 2017

Şcoala altfel - Micii bucătari

Astăzi, în a doua zi din "Şcoala altfel" am fost bucătari.
Totul a început cu stabilirea reţetelor şi enumerarea regulilor de igienă, a unor norme de  siguranţă atunci când folosim cuţitul, precum şi vizualizarea unor imagini care să ne stimuleze creativitatea.
Ne pregătim cele necesare bunei desfăşurări a activităţii.
După ce ne-am pregătit cele necesare, am mers la baie să ne spălăm mâinile.
Cu mâinile bine spălate, am trecut la treabă.
Activitatea s-a desfăşurat pe fond muzical, am cântat, am râs şi ne-am simţit foarte bine.
Când toţi au terminat de pregătit sandvişuri, ouă umplute şi salate, au pregătit o limonadă, după care au mâncat cu plăcere ce au pregătit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu