Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

vineri, 21 decembrie 2018

De-ale şcolii (noiembrie)

Cum afară ploua, ne-am desfăşurat ora de Joc şi mişcare în sala de clasă şi-am jucat  jocul "Colegul meu". Fiecare a scris câte o însuşire care să-l descrie pe colegul lui. La final le-am citit şi au fost încântaţi să vadă cât sunt de apreciaţi de colegi.
Băieţii mei veseli au vrut codiţe şi fetele încercau să-i ajute, dar le-am ajutat eu pe ele. :)
Să nu credeţi că la şcoală doar ne jucăm, la şcoală şi învăţăm.
Am învăţat la istorie, la geografie şi  la ed. civică despre oraşul natal şi astfel a fost invitat la şcoală dl. dr. Dumitru Gălăţat care ne-a vorbit despre oraşul nostru, despre momârlani şi obiceiurile lor. Dumnealui a scris câteva cărţi în care descrie cu multă măiestrie aceste locuri minunate cu obiceiuri străvechi.
Activitatea am desfăşurat-o împreună elevii din clasa a IV-a A şi d-na bibliotecară.
Anul acesta am desfăşurat din nou proiectul "Made în Valea Jiului", devenit anul acesta "Made în România", sărbătorind totodată 100 de ani de la Marea Unire.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu