Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

duminică, 25 august 2019

Panou/Calendar - Întâlnirea de dimineaţă

Ca de obicei, am ales să-mi confecţionez eu o parte din materialele necesare la clasă.
La generaţia trecută am confecţionat un calendar mic, dar  l-au folosit şi alte colege, deci a fost bun.
Anul acesta am ales să confecţionez unul mai mare şi mai colorat, să se încadreze bine în sala de clasă.
Materiale necesare:
- 1 bucată de polistiren extrudat (e mai tare și mai rezistent) 70/58/2cm;
- 2 fâşii tapet vlies ce imită piatra de 80cm lungime;
- 1 lingură de praf adeziv pentru tapet +350ml apă; 
- coli colorate, coli albe;
- folii pentru laminat
- velcro (scai, arici,  aproape un set de la Lidl);
- aparat de laminat, pistol şi baghete de silicon, imprimantă şi răbdare.

Mi-am pregătit jetoanele, tabelele şi panoul. Acesta  l-am lăsat vreo 2 zile în balcon la soare ca să se usuce bine adezivul. Am pus mai mult adeziv să fiu sigură că stă lipit pentru că nu l-am dat cu lavabilă sau amorsă.  Se poate vopsi cu lavabilă sau  se poate îmbrăca în autocolant, hârtie, material... Eu am ales tapetul pentru că am avut şi e rezistent.
Am uitat să-l fotografiez  doar cu tapetul lipit. Dar aşa arată.
Jetoanele pentru vreme, an şi zilele din tabelul IERI/AZI/MÂINE le voi ţine într-o cutiuţă lângă panou.
Îl voi lipi pe perete cu adeziv pentru polieste, la nivelul copiilor.
JETOANE 🔗

2 comentarii: