Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

luni, 3 octombrie 2022

CIFRE ROMANE


Azi a fost distracție în rândul micilor școlari din neamul sârbuleștilor,  de la Șc. "I. D. Sîrbu" Petrila. Am învățat cifrele romane  intrând și în hainele  lor.
 A fost multă veselie în clasa noastră.
Am pregătit informații despre romani, despre scrierea cu cifre romane, de la cine a fost preluat acest sistem de numerație, fisa cu reguli de scriere a numerelor pana la 39, dar totodată am văzut și cum scriem 3338😉 și am vizionat videoclipul realizat de Laura Piros, o dascalita grozavă. Acesta ușurează învățarea acasă mai ales că am bolnaviori.
În pauză m-au învățat sa fac selfie cu temporizare, cu nu știu ce mână...🤣 învăț și eu de la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu