Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

vineri, 10 aprilie 2015

Să ştii mai multe, să fii mai bun! - Ne pregătim pentru Paşti

Joi am început ziua jucându-ne diverse jocuri, după care ne-am apucat să confecţionăm felicitări pentru cei dragi.
După ce am confecţionat felicitările, am făcut picnic în clasă. Am pregătit ouă de Paşti altfel de cum ştiau albinuţele mele. Le-am înfăşurat în fire de bumbac sau acril. 
Metoda este una simplă. Avem nevoie de un pistol de lipit, fire, pom pom/nasturei micuţi şi lipici. Se lipeşte cu ajutorul pistolului de lipit un capăt al firului, se pune un pom pom sau un năsturel, se pune treptat lipici pe ou şi se înfăşoară firul în jurul oului.
Dacă tot am făcut picnit, am servit masa ca la "iarbă verde".

Rezultatele muncii noastre

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu