Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

vineri, 23 decembrie 2022

Corespondență de Crăciun

Suntem mai mari si am ales să corespondăm cu alti colegi din țară.
Pe Facebook sunt înscrisă  în câteva grupuri ale învățătorilor și astfel am avut ocazia sa cunosc doamne învățătoare minunate, printre care și colega de la școala din Broșteni cu care rezonez. Având și Ani clasa a III-a, i-am propus sa corespondăm anul acesta de Crăciun.  Fiecare dintre noi are de desfășurat multe activități la clasa, multa materie de predat, spectacole, daruri pentru părinți,  dar am găsit timp să confecționăm și felicitări pentru colegii de departe.
Am ales modele copilărești, am pregătit bilețele cu numele colegilor din Broșteni și am făcut o extragere... un alt fel de Secret Santa. Știam cui scriem, dar nu și de la cine primim.
Despre Broșteni ai mei știau câte ceva din "Amintiri din copilarie".
Lucrate cu drag
Bineînțeles că  am făcut  și eu o felicitare, una cum nu am mai lucrat din 2013, folosind broderia pe carton.
I-am ajutat și eu cate putin ca nu voiam sa-si ardă degetele cu pistolul de lipit.
Ale noastre au ajuns primele, iar colega ne-a trimis poze cu minunatii ei elevi.
A fost atâta emoție, încât am și uitat sa iau telefonul... Le vedeam zambetele, curiozitatea din ochi si auzeam: Oare care e Ilinca?; Acesta o fi Sebi al meu?; Care-i Luca?; Eu mă întreb care e Kati?... si tot asa pana i-au văzut cu felicitările în mână și apoi etichetați de doamna învățătoare. 
A venit rândul nostru să aflam cine ne-a scris.  Emoții,  bucurie... Păcat ca nu am fost toți, virozele i-au ținut acasă pe mulți dintre ei.

Sărbători cu bucurii, dragi colegi de departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu