Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

joi, 1 decembrie 2022

Masa la români

Luni, după ore, am avut spectacolul "Made în Valea Jiului". Ati vazut ce minunați au fost?😇🥰
Cum ziceam, la acest proiect aveam standuri cu bucate locale. Dar să vă povestesc... după matematică, urma o repetiție, iar un copil a zis: Ce fain era sa mâncăm din nou pâine cu zacusca după spectacol! Parcă a fost o scânteie care a activat rapid "bagheta magica" care se numește WhatsApp părinți😀în această situație și le-am comunicat ce aș vrea să facem a doua zi. Marți, pe lângă fișa de la Laura Piros despre România, realizarea semnelor de carte vazute pe un grup și finalizarea lucrărilor cu ciocolată caldă, am întins o masă câmpenească cu ce au avut prin cămară: slănină, mezeluri, ceapa, brânză, unt de casa, zacusca, dulceață, prajitura... Au trimis părinții cât pentru o lună, cred că au vrut sa-i mute la școală. 😁😂😅😍
Eu si o mamă am facut pâine de casă... si a fost ca la all inclusive (cum zisese o fetita). 😁

Copiii mei frumoși
Ne-am ospătat bine cu bucate alese.
Sărut mâna pentru masă, stimați părinți!
Un băiețel a zis ca îl ia somnul după ce băuse si ciocolata caldă, alții simțeau la fel, iar unul a zis ca perne avem, putem dormi la școală... Ce vă ziceam? Facem mutarea în Școala I D Sîrbu Petrila.🙃
Sa mai zic ca unii au descoperit la finalul programului, când își strangeau lucrurile, că mai aveau și roșii, ardei, castraveți, alții suc și cozonac... Eu le-am spus să treacă la treabă, să pună pe masă, dar cred că nici nu știau ce le-a pus mama în traistă.
Dulceață am lăsat să mai avem 😃ca să mâncăm și-n altă zi cu cornul de la școală și un ceai de fructe.
Semnele de carte
Am proiectat pe tablă și am lucrat pas cu pas: numărat pătrățele, desenat X, dar si asa tot au mai fost greșeli... probleme de neatenție, însă au fost si care la a doua pereche lucrau fără probleme.
🔗FIȘA conține și model fără tricolor pentru a putea fi făcute și cu altă ocazie, dar și de unele religii care nu salută drapelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu