Prof. înv. primar Mihaela Tinca - Școala Gimnazială ”I. D. Sîrbu” Petrila

joi, 1 decembrie 2022

Ciocolată caldă - pictură

În Munții Parâng, la poalele cărora locuim, a nins.
Văzându-i în toată splendoarea, m-am gândit să pregătim  o cană cu ciocolată caldă. 
Mi-am  învățat elevii că o pictură de calitate nu se face rapid, ci necesită timp de uscare, asa ca am început lucrările la ora de AVAP, vineri, 25 noiembrie și le-am finalizat marți, 29 noiembrie, iar la finalul activităților din acea zi, am savurat și ciocolată caldă.  
Majoritatea au lucrat îngrijite, au pus mereu întrebări cu privire la combinarea unor culori, astfel că au lucrări grozave. 
Am proiectat pe tablă imaginea de mai jos, am discutat, am urmărit cu atenție imaginile, am folosit linii ajutătoare ca-n ultima imagine, iar apoi fiecare și-a personalizat lucrarea.

Ciocolată caldă și prăjitură

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu